luni, 9 aprilie 2012

Azi citesc bloguri de moda!

Am renunţat de multă vreme să-mi mai cumpăr reviste pentru că majoritatea informaţiilor pe care le caut eu există şi pe internet. În plus, toate revistele au astăzi şi o variantă online pe lângă cea tipărită.
Dar motivul principal pentru care am renunţat să mi le mai achiziţionez este că, de ceva vreme (să se tot fi adunat vreo 2-3 ani), am descoperit câteva bloguri de modă şi lifestyle care, cel puţin pentru mine, îndeplinesc cu brio rolul de substitut al revistelor de aceeaşi factură. Ba mai mult, m-aş aventura să spun că aduc în plus o notă personală care face lectura mult mai plăcută (acolo unde e cazul).
Mărturisesc că cele pe care le urmăresc eu nu sunt scrise de români, pe al nostru dulce grai, ci de persoane din afară implicate mai mult sau mai puţin în lumea modei, dar asta nu înseamnă că desconsider ceea ce se întâmplă la noi pe acest plan. Dimpotrivă, cred că gusturile în materie de modă încep încet, încet, să prindă un contur frumos. Cu toate astea, prefer să arunc din când în când câte-un ochi şi prin alte părţi.
Aşa că astăzi îmi rezerv jumătate de oră pentru a “răsfoi” câteva astfel de bloguri şi pentru a mă pune la curent cu noutăţile din lumea modei.

 O zi faină cu mult răsfăţ vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu